Vitajte na mojom webe :-)

Rebecca Kavacká

Žilina

Prázdniny

24.12.2014 12:21

Máme prázdniny a určite si všetci veľmi dobre užívame, veď máme na to 3 týždne. Teraz sú už vianoce a všetci dostaneme, alebo sme už dostali. Mi ssme darčeky darčeky rozbaľovali neska ráno.

 Ja so sestrou sme dostali:Stojan na gitaru, monitor s klávesnicou, počítačom a myšou, ilustrovanú Bibliu, sadu náušnic, chemickú  sadu, decký mikro-fón s reprákom, puzzle Frozen, bábiku BABY born,ktorá sama pláva vo vode, dve tričká z dlhým rukávom,  knížku  Moje milé poníky.                                                                                                                                                                         

     Môžeš mi aj ty napísať aké si dostal(a) darčeky. Už sa teším čo ste dostali, teším sa čo mi napíšete.