Vitajte na mojom webe :-)

Rebecca Kavacká

Žilina

Každý máme niečo svoje.

10.06.2015 19:57

Každý chodí na nejaké krúžky. Ja napríklad chodím: v pondelok na basketball                                                                                                                                                                         v utorok na novynárika a potom na basketball                                                                                                                                         v stredu na tvoríme vlastnú knihu                                                                                                                                                             vo štvrtok na basketball                                                                                                                                                                             v piatok mám volno

Napíš mi aj na aké krúžky chodíš ty

Basketball ma baví iba trošku viac ako ostatné krúžky. Ale na všetky chodím s radosťou a vždy sa teším že budem buď niečo vyrábať alebo driblovať s loptou a dávať koše.

Máš aj ty nejaké krúžky na ktoré chodíš s radosťou alebo ktoré sa ti nepáčia?