Vitajte na mojom webe :-)

Rebecca Kavacká

Žilina

Vysvedčenie

31.01.2014 13:14

Na tento deň  sme sa nemohli dočkať. Museli sme sa celí pol rok dobre učiť, aby sme mali dobré vysvedčenie. Mamina mi povedala, že ak na vysvedčení dostanem samé jednotky tak môžeme ísť do McDonaldu. Dostala som samé jednotky, takže sme išli do McDonaldu. Neviem čo si dostala ty Natálka, ale určite si za to dostala super výplatu. Mišo dostal päť dvojek a len, päť jednotiek. Za vysvedčenie som dostala Super kvíz, ktorý máme aj v družine. Samozrejme som ho otvorila hned´, lebo som chcela vedieť či to naozaj  funguje. A naozaj fungoval, hned´ sme si zahrali opis slov. Napríklad otazka: V ktorej krajine nájdeme jazero Balaton? A starká povedala: že vraj v Rakúsku. Chychotali sme sa len na tom že starká povedala nesprávnu odpoved´ a bola strašne smiešna.